neljapäev, 2. mai 2024

55

 Ilus on olla nii pikaaegse kogemusega inimene. Ja ma olen näinud nii tasast merd, tormi, päikest kui äikest. Elagu elu! Mille üle olen kõige õnnelikum siin ilmas, on muidugi mu tütred Helen Kõpp ja Carola-Kristiina Kröönström, ning tütretütred Carmen-Crystal ja Lily Morgan. Jah, hõbemedal gümnaasiumist oli tore, jah, õigusteaduste magistrikraad Tartu Ülikoolist on äge, jah, 20 aastat avalikku teenistust kõrgema juhtivametnikuna Tallinna Linnavalitsuses oli põnev, jah, teenistus õigusnõunikuna ja töövõime reformi projektijuhina Sotsiaalministeeriumis, oli arendav, jah töö Eesti Haridustöötajate Liidu juristina, nüüd juba 8 aastat, on olnud õnnestavad, aga parim, ümber alles, üle kõige, on minu elus ja elu mõttes, minu tütred ja tütretütred. Elagu elu, veel kord! 










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar