neljapäev, 29. september 2022

Kurjus tuleb avalikustada, et see enam ei korduks

 

Muidugi on võimalik unustada ja andestada, aga kristlik religioon ei luba andestada sellele, kes on kurja teinud kordi ja kordi järjest. Siis tuleb kurjusele vastu hakata ning vähemalt see avalikustada. Siis ei ole mitte mingit teise palge ette keeramist, et löö nüüd veel ja veel, küll ma ära kannatan.

Kommunistliku režiimi kuriteod omandi anastamisel said toimuda ainult selle tõttu, et oli olemas inimesi, siin meie omas Eestis, kes olid valmis alatult ja ahnelt võtma endale teiste inimeste vara. Kes olid räigelt valmis tegema teistele inimestele valu ja anastama nende kodud. Üks taoline oli mu eakaaslane, kooliõde, kes kasutades ära üleminekuaegade seaduste segasust ja anastas minu vanemate kodu. Temale pakuti erinevaid variante, et ülekohus ära hoida, ma ise pakkusin, et ostan selle maja ära oma vanematele, nad on sinna asunud kui nende jaoks spetsiaalselt loodud majja. Aga ei, ei. Tüüp ainult kisendas minu peale. Kohtuistungitel osales isiklikult, karjus ja irvitas.

Ühesõnaga tema käitumine oli nagu punasel verisel kommunistil, kes astub sisse teiste inimeste elamisse ja deklareerib selle enda omaks.

Kordan veel, et see seaduseauk likvideeriti, aga kahjuks sellele tagasiulatuvat jõudu ei saanud enam anda. Kurjategijad on väga osavad.

Uskumatu, kuidas ta sellise taagaga elada suudab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar