laupäev, 10. juuni 2023

Te meeldisite minul seminarides, minule meeldist Teie lõputöö, Te meeldite minule praegu siin, eksamil, minul ei ole öelda midagi muud, kui - väga hea.

 Mu abikaasa esitas hiljuti arvamuse, et kõik om cum lauded, olen ma saanud oma ilu pärast ehk, tema koloriitste sõnade kohaselt, persenäitamise eest. Minu vastus oli, et kas ma siis näitasin nagu perset oma isale, et saada gümnaasiumist cum laude ja kellele ma siis perset näitasin, et saada Tartu Ülikooli õigusteaduskonda. Ja seal õigusteaduskonnas oli minu ajal dekaaniks üks üsna kuri daam, Inge-Maret Orgo, kes luges tööõigust ja eksamil kõneles, et Teile Külli Kõpp, panen ma küll - nelja, et ma tean, et see ei lähe Teie cum laudegaga kokku, aga ma ei pane - väga head. Jah, ma meeldisin õppejõudele, sest minul meeldis loengutel käita, seminaridel käita, kontorolltõid ja kursuseõid kirjutada. Ma mäeltan, kuidas minu esimese kursuse lõpuks, kui ma olin esitanud finaaleksami, õõpejõud ohkas, - Te meeldisite minul loengutes, Te meeldisite minul seminarides, minule meeldist Teie lõputöö, Te meeldite minule praegu siin, eksamil, minul ei ole öelda midagi muud, kui - väga hea. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar